ARCHIWALNY REGULAMIN WAŻNY DO 02.01.2021

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

Firma KOKIETKI MACIEJ ROGULSKI zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej przez PRYZYDENTA MIASTA ŁODZI pod numerem 61165 mieszcząca się na UL.JANA KASPROWICZA 12D 92-781 ŁODŹ NIP: 727-256-49-67 Tel: +48725-626-414 email. info@kokietki.pl

 

1. Regulamin sklepu KOKIETKI

Poniższy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów towarów w Sklepie prowadzonym przez firmę KOKIETKI MACIEJ ROGULSKI umieszczonym na stronie internetowej w systemie online  https://kokietki.pl

2. Definicje:

Sprzedawca : firma prowadzona pod nazwą „KOKIETKI MACIEJ ROGULSKI „ z siedzibą w Łodzi 92-781 przy ul.Jana Kasprowicza 12d NIP:PL 727-256-49-67 ,

Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem ustawowo dni wolnych od pracy
Dni kalendarzowe - są to wszystkie pełne dni tygodnia, liczone łącznie z niedzielami jak również dniami ustawowo wolnymi od pracy

Klient : osoba fizyczna mająca ukończone lat 18 (będąca pełnoletnią) mająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej dobrowolnie składająca zamówienia w Sklepie www.kokietki.pl

Sklep: oznacza serwis online umieszczony pod adresem strony internetowej www.kokietki.pl prowadzony i zarządzany przez Sprzedawce zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu w którym można realizować zamówienia dostępnych w nim towarów.

Cena: jednostkowa wartość towaru wyrażona w polskich złotówkach zawierająca podatek VAT (cena brutto), nie zawierająca jednakże kosztów wysyłki.

Koszt transportu / dostawy: wartość zawierająca podatek VAT (cena brutto) jaką klient ponosi za dostarczenie do siebie zamówionego towaru. W skład wartości wchodzi zapakowanie towaru oraz dostarczenie go pod wskazany adres podany przez Klienta.

Towar: przedmiot wystawiony do sprzedaży przez Sprzedawcę

Dostawca: podmiot, który na zlecenie Sprzedawcy dostarcza zakupiony przedmiot do Klienta.

Umowa sprzedaży: umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niezbędna do zrealizowania zamówienia złożonego przez Klienta i dostarczenia zamówionego Towaru

 

Regulamin: niniejszy regulamin sklepu internetowego, według którego realizowane są zamówienia od Klientów przez Sklep i Sprzedawcę

3. Wszystkie oferowane do sprzedaży Towary przez Sprzedawcę są nowe jak również zostały zakupione w legalnych źródłach sprzedaży.`

4. Sklep internetowy www.kokietki.pl prowadzi działalność pod względem handlu towarów w zakresie, sprzedaży takich Towarów jak: obuwie, bielizna damska i erotyczna, dodatki erotyczne, torebki . Informujemy również że Sklep www.kokietki.pl nie jest producentem żadnych z oferowanych Towarów .

5. Sklep www.kokietki.pl prowadzi wyłącznie sprzedaż za pośrednictwem internetu oraz realizuje zamówienia Klientów wysyłkowo. Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie Towary wysyłamy do Klienta za pośrednictwem Dostawcy.

6. Wszystkich Klientów Sklepu obowiązuje zakaz przesyłania treści o charakterze bezprawnym lub sprzecznym z zasadami współżycia społecznego, oraz o charakterze naruszającym wizerunek i dobre imię sklepu internetowego pod adresem www.kokietki.pl , oraz innych Klientów sklepu.

7. Klient aby mógł złożyć zamówienie w Sklepie www.kokietki.pl musi posiadać urządzenie z dostępem do internetu z zainstalowaną dowolną przeglądarką internetową która posiada włączoną obsługę JavaScript i plików cookies. Zasadniczo minimalna rozdzielczość ekranu jaka jest zalecana aby Sklep działał w sposób prawidłowy to: 1024 x 768 pikseli.

 

II. REJESTRACJA, WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIENIA I ZAWARCIA UMOWY

 

1. Rejestracja , składanie zamówienia, tym samym zawarcie umowy kupna-sprzedaży przez Klienta jest w pełni dobrowolne, a zarazem niezbędne do realizacji zamówienia.

2. Klient składając zamówienie w sklepie www.kokietki.pl oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i dobrowolnie akceptuje jego warunki.

3. Zamówienia w sklepie internetowym można składać przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu w systemie online na stronie sklepu internetowego pod adresem www.kokietki.pl.

6. Cena :

6.1 Wiążąca dla stron zarówno dla Klienta jak i Sprzedawcy jest Cena, która widnieje przy Towarze w momencie składania zamówienia.

7. Klient ma możliwość złożyć zamówienie uzupełniając prawidłowo kompletnie formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie internetowej www.kokietki.pl lub jednorazowo uzupełnieniu formularza danych kontaktowych zwany „zakupami bez rejestracji” , który daje możliwość przesłania zamówionego Towaru pod adres wskazany przez Klienta.

8. Dane niezbędne do realizacji zamówienia Klienta to: Imię , Nazwisko, adres dostarczenia w postaci miejscowości, kodu pocztowego, ulicy, numeru domu /mieszkania , aktualny numer telefonu kontaktowego, adres e-mail.

9. W momencie złożenia zamówienia klient zobowiązuję się do jego zapłaty i odbioru według wybranego sposobu dostawy i zapłaty. Wybierając sposób zapłaty "zapłać przy odbiorze", następuje to po ostatnim zatwierdzeniu pola „KUPUJĘ I PŁACĘ ” ,wówczas pojawia się komunikat „TRWA SKŁADANIE ZAMÓWIENIA”, a następnie "ZAMÓWIENIE POTWIERDZONE". Gotowe zamówienie zostaje przekazane do realizacji. W przypadku zamówień w których klient wybrał „płatność z góry”, po kliknięciu w ikonę „KUPUJĘ I PŁACĘ” pojawia się komunikat „TRWA SKŁADANIE ZAMÓWIENIA”, wówczas zamówienie zostaje złożone, a klient otrzymuje powiadomienie mailowe o przyjęciu zamówienia do realizacji, następnie klient przekierowywany jest na stronę operatora płatności, gdzie może wykonać płatność online za zamówienie. Jeśli płatność zostanie przekazana prawidłowo pojawia się komunikat w statusie zamówienia „PŁATNOŚĆ ZAAKCEPTOWANA”, a Klient otrzymuje powiadomienie mailowe o przekazaniu wpłaty. W momencie kiedy płatność nie zostanie wykonana prawidłowo, bądź przerwana w trakcie i nie dokończona, pojawia się komunikat „OCZEKIWANIE NA PŁATNOŚĆ ”, wówczas oczekujemy na wpłatę od klienta.

10. Za pośrednictwem poczty elektronicznej zostaje do klienta wysłane POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA na podany przez niego adres mailowy podczas Rejestracji lub w trakcie wypełniania formularza do „Zamówienia bez rejestracji” .

11. W przypadku złożonego zamówienia z forma płatności przedpłata na konto bankowe na płatność oczekujemy do 7 dni roboczych. W tym czasie zamówione Towary pozostają zarezerwowane dla klienta. Gdy wpłata w tym terminie nie wpłynie Towary zostają od od-rezerwowane i przeniesione ponownie do ogólnodostępnej sprzedaży.

12. Zawarcie umowy następuje w momencie potwierdzenia realizacji zamówienia przez Sklep złożonego przez Klienta gdy pierwotne zamówienie Klienta jest kompletne, lub gdy uległo zmianie a klient zaakceptował jego Towar i Cenę a tym samym wartość zamówienia.

13. Niniejszy Regulamin określa warunki umowy kupna sprzedaży jak również określają go obowiązujące przepisy prawa.

 

III. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

1. Zamówienia składane za pośrednictwem Sklepu www.kokietki.pl są realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze.

2. Wysyłka zamówienia w dniu zakupu w dni robocze na terenie Polski obowiązuje po zaksięgowaniu przelewu lub wpłaty Payu, PayPal, Przelewy24, PayNow do godziny 13:00 w przypadku przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz Inspost oraz po zaksięgowaniu przelewu lub wpłaty Payu, PayPal, Przelewy24, PayNow lub wybraniu „przesyłka kurierska płatna przy odbiorze” w przypadku kuriera DPD, oraz wybrania przesyłki międzynarodowej.

3. Do każdego zrealizowanego zamówienia jest wystawiany przez Sprzedawce dla klienta dowód zakupu w postaci  FAKTURY VAT, który to zostaje włożony do środka paczki Klienta i wysłany wraz z całym zamówieniem.

 

IV. METODY PŁATNOŚCI

 

1. Klient ma możliwość opłacenia zakupów (opłata za zakupy wraz z kosztem transportu/dostawy) w Sklepie www.kokietki.pl, wybór sposobu zapłaty jest w momencie wypełniania formularza zamówienia.

1.1 dokonuje przedpłaty przelewem na konto bankowe numer konta bankowego

mBank  12 1140 2004 0000 3402 7015 2129

numer konta bankowego do wpłat zagranicznych

Numer BIC : BREXPLPWMBK

Numer IBAN :


EUR - PL 41 1140 2004 0000 3512 1156 5076

USD - PL 36 1140 2004 0000 3712 1156 5068

GBP - PL 46 1140 2004 0000 3312 1156 5084

CZK - PL 51 1140 2004 0000 3112 1156 5092


1.2 przelewem za pośrednictwem elektronicznego systemu opłaty bankowej usługi serwisu Payu.pl  PayPal.pl , Przelewy24 , PayNow

1.3 za pobraniem, przy odbiorze Towarów dostarczonych przez Dostawcę na terenie Polski. 

2. Sklep internetowy przyjmuje płatność wyłącznie w powyższych formach.

 

V. DOSTAWA

 

1. Zamówiony Towar jest dostarczany na terenie Polski do Klienta za pośrednictwem Dostawcy firmy kurierskiej „DPD” oraz Poczty Polskiej i do paczkomatu InPost.

1.1 Realizujemy również dostawę towarów za granice, wówczas zamówienia międzynarodowe realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej "DPD", "DHL", "COLISSIMO", "ROYAL MAIL".

1.2 Zamówienia międzynarodowe realizowane są zgodnie z cenami i czasem dostaw: https://kokietki.pl/content/25-koszty-wysylek

2. Dostawca „DPD”  i Poczta Polska  dostarcza Zamówiony Towar od Poniedziałku do Piątku w dni robocze.

3. Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów koszt dostawy w przypadku kuriera jest jeden jeśli zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce do Klienta pod jeden adres wskazany przez Klienta.

3.1 Koszt dostawy na terenie Polski to:

3.1 1.W przypadku wpłaty pieniędzy z góry tzw przedpłata koszt przesyłki to:

Koszt wysyłki zamówień do 198,99 zł


Poczta Polska E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie - wpłata z góry 11 zł

Paczkomaty InPost - wpłata z góry 11 zł

Paczkomaty InPost Weekend - wpłata z góry 16 zł

Kurier DPD - wpłata z góry - 12 zł  


Koszt wysyłki zamówień powyżej 199 zł


Poczta Polska E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie - wpłata z góry 1gr

Paczkomaty InPost - wpłata z góry 1 gr

Paczkomaty InPost Weekend - wpłata z góry 6 zł

Kurier DPD - wpłata z góry - 1gr

3.1.2 W przypadku wybrania przesyłki za pobraniem

ZAMÓWIENIA DO 198,99 ZŁ -15 ZŁ – Dostawca kurier „DPD”

ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 199,00 ZŁ 5 zł – Dostawca kurier „DPD”

ZAMÓWIENIA OD 300,00 ZŁ - 1 grosz – Dostawca kurier „DPD”


3.1.3. Wysyłka zamówienia w dniu zakupu w dni robocze na terenie Polski obowiązuje po zaksięgowaniu przelewu lub wpłaty Payu, PayPal, Przelewy24, PayNow do godziny 13:00 w przypadku przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz Inspost oraz po zaksięgowaniu przelewu lub wpłaty Payu, PayPal, Przelewy24, PayNow lub wybraniu „przesyłka kurierska płatna przy odbiorze” w przypadku kuriera DPD.

W pozostałych przypadkach towar zostanie wysłany w następnym dniu roboczym.

Przesyłki w Polsce wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Poczty Polskiej i Inpost.  Obuwie wysyłamy kurierem DPD i Pocztą Polską usługą E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie niezależnie od ilości i wagi zamówienia ,zaś do paczkomatu Inpost w jednej przesyłce zmieści się maksymalnie 5 par butów. Bieliznę wysyłamy zarówno kurierem DPD, Pocztą Polską * jak i do paczkomatu InPost.


4. Czas dostawy przesyłek na terenie Polski :

Przesyłka kurierska DPD: średni czas to ok : 1-2 dni robocze po dniu nadania 
Poczta Polska E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie: średni czas to ok : 2 dni robocze po dniu nadania
Paczkomat InPost: średni czas to 1-2 dni robocze po dniu nadania
Paczkomat InPost Weekend: dostawa do paczkomatu w sobotę lub w niedzielę

5. W dniu nadania przesyłki Sprzedawca wysyła powiadomienie emailem do Klienta z numerem listu przewozowego / numerem przesyłki. 

6. W dniu dostawy Zamówienia Dostawca wysyła do Klienta sms na numer telefonu podany przez Klienta w formularzu zamówienia z informacją o dostawie Zamówienia. Klient może zrezygnować z powiadomienia SMS w treści zamówienia należy o tym powiadomić Sprzedawcę. Jeśli klient podał inny numer telefonu kontaktowego niż komórkowy Polskiej Sieci to SMS nie zostaje do klienta wysłany.

7. Przesyłki są pakowane dyskretnie w torbę foliową nie przeźroczystą z logiem firmowym Dostawcy, w teksturową kopertę z logiem Dostawcy lub czarną nieprzeźroczystą folię typu strecz.

7.1.Obuwie wysyłane do klienta jest wysyłane w opakowaniu tekturowym – pudełku dodatkowo zapakowanie w torbę foliową z logiem „Dostawcy” lub czarną nie przeźroczystą folię typu strecz.

 

VI. Prawo odstąpienia od umowy

1.Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas :

KOKIETKI MACIEJ ROGULSKI

ŁÓDŹ 92-781 UL. JANA KASPROWICZA 12d

tel +48725626414 email: info@kokietki.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Prawo zwrotu obowiązuje jedynie konsumentów.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

2.Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Prawo odstąpienia od umowy zawartej nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

2.1 Proszę odesłać lub przekazać nam towar pod adres :

KOKIETKI MACIEJ ROGULSKI

ŁÓDŹ 92-781

UL.JANA KASPROWICZA 12d

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni;

2.2 Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony produkt.

WZÓR OŚWIADCZENIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

ADRESAT:

KOKIETKI MACIEJ ROGULSKI

UL. JANA KASPROWICZA 12D 92-781 ŁÓDŹ

tel: +48725626414 email: info@kokietki.pl

– Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy

…...................................................................................................................................

…............................................................................................................– Data odbioru

…....................................................................................– Imię i nazwisko konsumenta

.......................................................................................................– Adres konsumenta

....................................– Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

….........................................................................................................................– Data

Zwrotu pieniędzy oczekuję na:

numer konta bankowego(*) /adres do przekazu pocztowego(*)/ inny(*) :

.........................................................................................................................................   
(*) Niepotrzebne skreślić.

VII. REKLAMACJE TOWARÓW

Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli konsument w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. towar był sprzedawany po obniżonej cenie z uwagi na określoną usterkę. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji, ale towar można zareklamować, jeżeli ujawni się w nim inna usterka – nieznana konsumentowi w momencie zakupu. Podstawa prawna: art. 5562, 557 §1 i 568 Kodeksu cywilnego

FORMA ZŁOŻENIA :

Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi.

Pismo reklamacyjne konsument może przekazać sprzedawcy bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

TERMIN ROZPATRZENIA:

Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy:

  • naprawy towaru,

  • wymiany towaru na nowy,

  • obniżenia ceny towaru,

to na przedsiębiorcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. Sprzedawca nie może po jego upływie odmówić spełnienia żądania konsumenta, nawet jeżeli wada powstała z jego winy i np. zalał urządzenie wodą.

Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@kokietki.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.


KOKIETKI MACIEJ ROGULSKI

ŁÓDŹ 92-781 UL. JANA KASPROWICZA 12d

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  Kupujący będący konsumentami mają również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: https://ec.europa.eu/consumers/odr , podając nasz adres: info@kokietki.pl. 

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad .Oświadczam, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.  

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE I PRAWA AUTORSKIE

 

1. Wszelkie treści, grafiki opisy pliki audio video informacje zamieszczone na stronie Sklepu www.kokietki.pl stanowią własność Sklepu i Sprzedawcy. Wykorzystywanie ich w bez pisemnej zgodny Sprzedawcy traktowanie będzie jako naruszenie praw autorskich .

2.W przypadku bezprawnego wykorzystania zastrzeżonego znaku towarowego KOKIETKI stanowiącego logo Sprzedawcy , Sprzedawca będzie dochodził swoich praw przed odpowiednim sądem cywilnym lub karnym zgonie z regulującymi to ustawami a tym samym dane zawarte na stronie Sklepu nie mogą być powielane ani rozpowszechniane bez pisemnej zgody Sprzedawcy.

3. Kwestie prawne które nie zostały uregulowane w niniejszym Regulaminie podlegają odpowiednim ustawą nadrzędnym jak również przepisom z Kodeksu Cywilnego z Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

4. Sprzedawca zastrzega możliwość zmian postanowień regulaminu w terminie 7 dni przed wprowadzeniem go w życie informując o tym Klientów i informuje ze zamówienia złożone przed wprowadzeniem w życie będą realizowane zgodnie z zasadami obowiązującymi w momencie składania zamówienia.

5. Niniejszy Regulamin jest dostępny do wglądu na stronie internetowej www.kokietki.pl Sklepu pod adresem : https://kokietki.pl/content/3-regulamin-sklepu.


Gotowe wzory formularzy odstąpienia od umowy dla klienta :

 

 

       doc_icon.png    pdf.jpeg