Faq

Czy muszę mieć konto aby zrealizować zamówienie w Waszym sklepie ?

W naszym sklepie złożysz zamówienie również bez zakładania konta - jako gość.

Czy warto rejestrować się w Waszym sklepie?

Oczywiście, jeśli zarejestrujesz się w naszym sklepie będziesz będziesz mógł skorzystać z programu lojalnościowego. Szczegóły dotyczące programu znajdziesz tutaj:
https://kokietki.pl/regulamin-promocji

Oczywiście, jeśli zarejestrujesz się w naszym sklepie będziesz zbierał/a punkty za każde zamówienie, które wymienisz na zniżkę przy kolejnych zamówieniach.

Otrzymasz również jako pierwszy/a informacje o najnowszych produktach oraz wyjątkowych promocjach.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Cenimy sobie zadowolenie naszych Klientów, dlatego zamówienia wysyłamy jeszcze w dniu zakupu, w których zaksięgowaliśmy wpłatę, bądź są płatnymi u kuriera dotyczy dni roboczych od poniedziałku do piątku.

Staramy się, by złożone zamówienia zostały wysłane z naszego magazynu do godziny:

12:00  w przypadku DPD

14:00 W przypadku Poczty Polskiej

15:00 W przypadku Inpost



Szczegółowe informacje: https://kokietki.pl/koszty-wysylek

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, znajdziesz w niej link do strony firmy kurierskiej wraz z numerem paczki, dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

Jaki jest koszt wysyłki ?

Szczególowe informację na temat kosztów wysyłki znajdują się na podstronie:
https://kokietki.pl/koszty-wysylek

Jakimi przewoźnikami wysyłamy towar?

W Polsce przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD , do paczkomatów InPost oraz za pośrednictwem Poczty-Polskiej do punktu odbioru np: punkty Żabka, Freshmarket, stacje Orlen, automaty pocztowe bądź kurierem Poczty-Polskiej bezpośrednio na adres Klienta.
Przesyłki zagraniczne wysyłamy za pośrednictwem DHL, DPD, Colissimo, oraz Paxy w zależności od kraju dostawy
- szczegółowe informacje są tutaj:
https://kokietki.pl/koszty-wysylek

Czy mogę odebrać zamówienie w paczkomacie?

Tak, podczas składania zamówienia w punkcie 2 wystarczy wybrać odpowiedni paczkomat z pośród dostępnych na liście.

Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?

Oferowane w sklepie produkty sprzedajemy wyłącznie w drodze wysyłkowej. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.

Gdzie znajdę tabele rozmiarowe produktów ?

Na stronie każdego produktu, który posiada rozmiary, znajdziesz tabelę z konkretnymi rozmiarami. Wystarczy wejść na dany produkt i pod zdjęciem kliknąć w zakładkę TABELA ROZMIARÓW.

Na stronie każdego produktu, który posiada rozmiary, znajdziesz tabelę z konkretnymi rozmiarami.
Wystarczy wejść na dany produkt i pod zdjęciem kliknąć w zakładę TABELA ROZMIARÓW.

Gdzie znajdę szczegółowe cechy produktu?

Na stronie każdego produktu, tuż pod zdjęciem znajduje się zakładka CECHY, wystarczy kliknąć w nią a pokażą się szczegółowe cechy danego produktu.

W jaki sposób mierzycie obuwie?

Informacje w jaki sposób mierzymy obuwie znajdują się:

Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny?

Aktualizujemy co kilka minut stany magazynowe produktów w naszym sklepie, abyś miał pewność, że kupujesz produkt, który jest dostępny w naszym magazynie. Nie oferujemy produktów, krórych nie posiadamy. Dzięki temu, możemy tak szybko realizować zamówienia. 

Czy mogę otrzymać powiadomienie jak niedostępny produkt pojawi się ponownie w sklepie?

Oczywiście że tak! Jeśli danego produktu/rozmiaru nie mamy w naszym magazynie, to nie możesz go zamówić. Aby otrzymać powiadomienie, gdy ponownie pojawi się w naszym magazynie, możesz  pod wybranym rozmiarem podać swój adres mailowy. Jak tylko produkt pojawi się u nas na stanie, nasz automatyczny system wyśle do Ciebie maila z informacją. Wówczas będziesz wiedział, że oczekiwany produkt ponownie pojawił się w sklepie. 

Jak mogę zapłacić za zamówienie w Polsce ?

Za zamówienie realizowane w Polsce można zapłacić:

- zwykłym przelewem na rachunek bankowy naszego sklepu

Konto bankowe sklepu (waluta PLN)
mBank 12 1140 2004 0000 3402 7015 2129


- za pomocą szybkich płatności 

podczas składania zamówienia wybierają Państwo operatora płatności internetowej z pośród Paynow, Przelewy24, Payu
      
      
- kurierowi przy odbiorze przesyłki
      
podczas składania zamówienia w punkcie 2 należy wybrać Przesyłka Kurierska Pobraniowa i w 3 puncie potwierdzić Zapłać przy  odbiorze (Płacisz za towar przy dostawie)

Czy mogę zapłacić za zamówienie w Polsce przy odbiorze towaru?

Tak, wystarczy podczas składania zamówienia w punkcie 2 wybrać Przesyłka Kurierska Pobraniowa i w 3 puncie potwierdzić Zapłać przy  odbiorze (Płacisz za towar przy dostawie)

Wybrałem płatność online i nie dokonałem wpłaty, a chce zapłacić za zamówienie co robić?

W momencie, gdy konto Klienta było zarejestrowane, wystarczy zalogować się i po wejściu w MOJE KONTO w zakładce HISTORIA TWOICH ZAMÓWIEŃ ponowić płatność. Można również wykonać przelew na rachunek bankowy sklepu.

Jeśli zamówienie składane było jako gość, można dokonać wpłaty na rachunek bankowy sklepu.

Szczegóły wraz z numerem konta bankowego znajdują się tutaj:

https://kokietki.pl/dane-firmy

W przypadku pytań prosimy o kontakt z obsługą sklepu, chętnie pomożemy.

Jak mogę wymienić zakupiony towar?

Nasz magazyn nie dokonuje wymiany produktu sztuka za sztukę, a wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu towaru w ramach prawa odstąpienia od umowy, my wówczas rozliczamy się zwracając pieniążki i wystawiamy korektę dokumentu sprzedaży.

Pod wskazanym linkiem podajemy informacje dotyczące zwrotu oraz możliwość łatwego odesłania towaru :
https://kokietki.pl/prawo-do-odstapienia

Jeśli zachodzi potrzeba zakupu innego np.: rozmiaru, wówczas Klient składa kolejne zamówienie. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy i nowe zamówienie to zupełnie dwie osobne transakcje niezwiązane ze sobą.

Chcę zwrócić towar, co zrobić ?

Szczegółowe informacje o prawie odstąpienia od umowy oraz możliwość łatwego odesłania towaru są pod wskazanym linkiem:
https://kokietki.pl/prawo-do-odstapienia .