Koszyk
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY SKLEPU KOKIETKI.PL
Tabela rabatów kumulacyjnych (progi liczone z 365 dni)
- Warunkiem skorzystania z programu lojalnościowego jest zarejestrowane konto Klienta w sklepie na stronie https://kokietki.pl.
- Program lojalnościowy w obecnej formie zaczyna działać w sklepie Kokietki.pl od dnia 06.10.2019r. na czas nieokreślony.
- System sklepu Kokietki.pl dokonuje przeliczenia wartości zamówienia 30 (słownie: trzydziestu) dni po odebraniu przesyłki i wówczas przyporządkowuje Klienta do odpowiedniego Progu Rabatowego.
- Sklep liczy wartość wszystkich zamówień produktów (bez kosztów wysyłki) z ostatniego roku (ostatnie 365 dni- słownie: trzysta sześćdziesiąt pięć dni)
- Przyznany Rabat Progowy zostaje automatycznie anulowany, jeżeli dany Klient, któremu został on przyznany nie dokona żadnego zamówienia w sklepie przez okres 365 dni.
- Produkty objęte ceną promocyjną również zaliczają się do obrotu Klienta w Programie Lojalnościowym z uwzględnieniem punktu 7.
- W momencie zakupu produktów promocyjnych rabat uzyskany z Progu Rabatowego Klienta nie jest dodawany do rabatu, który obowiązuje w Sklepie Kokietki.pl na wybrany produkt, jeżeli na ten wybrany produkt obowiązuje już inna promocja, ponieważ rabaty nie łączą się i nie sumują się.
- Rabat Progowy otrzymany przez Klienta Programie Lojalnościowym sklepu Kokietki.pl można wykorzystać w sposób określony w niniejszym Regulaminie i nie podlega on wymianie na żaden środek płatniczy.
- Uzyskany Rabat Progowy nie może zostać wykorzystany do obniżenia kosztów dostawy w sklepie Kokietki.pl
- Rabat Progowy otrzymany przez Klienta w Programie Lojalnościowym nie może zostać przekazany osobie trzeciej i innemu Klientowi sklepu Kokietki.pl.
- Aby sprawdzić, w jakim progu rabatowym znajduję się Klient, wystarczy po zalogowaniu do Konta w sklepie Kokietki.pl, wybrać w menu konta zakładkę moje rabaty kumulacyjne. Sklep Kokietki.pl przedstawi tabele z dostępnymi progami rabatowymi, oraz poinformuje, w którym progu znajduje się Klient i ile brakuje do kolejnego progu. Bezpośredni link po zalogowaniu kliknij tutaj
- Po uzyskaniu Progu Rabatowego przez Klienta, sklep Kokietki.pl automatycznie przelicza ceny (brutto) produktów, aby można było je kupić w obniżonej cenie. Widnieje przy danym produkcie stosowna informacja odnośnie zmiany (cena przed rabatem i cena po rabacie) , w trakcie składania zamówienia oraz podczas przeglądania oferty sklepu Kokietki.pl dla zalogowanego Klienta sklepu.
- W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, system przeliczy rzeczywistą wartość produktów, które zostały u Klienta i taką wartość dopisze do obrotu na jego koncie. W przypadku zwrotu całości zamówienia pełna wartość zamówienia zostanie anulowana z obrotu Klienta w Programie Lojalnościowym.
- Reklamacje dotyczące Programu Lojalnościowego mogą być zgłaszane do Sklepu Kokietki.pl w czasie trwania Programu Lojalnościowego oraz 30 (słownie: trzydzieści) dni po jego zakończeniu. Upływ terminu wskazanego w zdaniu poprzedzającym nie oznacza wygaśnięcia roszczeń oraz nie narusza prawa do dochodzenia, jakichkolwiek roszczeń w drodze postępowania sądowego lub pozasądowego. Reklamacja może zostać złożona na adres e-mail: info@kokietki.pl lub korespondencyjnie Kokietki Maciej Rogulski ul. Jana Kasprowicza 12d 92-781 Łódź. Podmiotem odpowiedzialnym za rozpatrzenie reklamacji jest Sklep Kokietki.pl . Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od momentu jej zgłoszenia, a informacja o rozpatrzonej reklamacji zostanie przekazana do Klienta według wyboru, jakim kanałem komunikacji chciał Klient otrzymać odpowiedź: mailem lub poczta tradycyjną.
- Sklep Kokietki.pl zastrzega sobie prawo do zakończenia prowadzenia Programu Lojalnościowego i poinformuje Klienta o planowanym zakończeniu Programu z wyprzedzeniem nie krótszym niż 30 (słownie: trzydzieści) dni drogą mailową.
- Sklep Kokietki.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego bez podania przyczyny i poinformuje Klienta o planowanej zmianie z wyprzedzeniem nie krótszym niż 30 (słownie: trzydzieści) dni drogą mailową.
- Wszelkie spory lub roszczenia w związku z Programem Lojalnościowym sklepu Kokietki.pl rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy według przepisów ogólnych. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz uczestnictwa i prowadzenia w Programie jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- W przypadku pytań, czy wątpliwości związanych z Programem Lojalnościowym sklepu Kokietki.pl prosimy o kontakt z obsługą sklepu mailem: info@kokietki.pl, korespondencyjnie Kokietki Maciej Rogulski ul. Jana Kasprowicza 12d 92-781 Łódź