Cenimy sobie zadowolenie naszych Klientów i zamówienia, których wpłaty zaksięgujemy do godziny 13:00 bądź są zamówieniami płatnymi u Kuriera złożonymi do godziny 13:00 - WYSYŁAMY W DNIU ZAKUPU- dotyczy dni roboczych od poniedziałku do piątku.
W Polsce przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD , do paczkomatów InPost oraz za pośrednictwem Poczty-Polskiej do punktu odbioru np: punkty Żabka, Freshmarket, stacje Orlen, automaty pocztowe bądź kurierem Poczty-Polskiej bezpośrednio na adres Klienta.
Przesyłki zagraniczne wysyłamy za pośrednictwem DHL, DPD, Colissimo, CzechLogistic w zależności od kraju dostawy - szczegółowe informacje są tutaj: https://kokietki.pl/koszty-wysylek
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, znajdziesz w niej link do strony firmy kurierskiej wraz z numerem paczki, dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
Czy mogę odebrać zamówienie w paczkomacie?
Tak, podczas składania zamówienia w punkcie 2 wystarczy wybrać odpowiedni paczkomat z pośród dostępnych na liście.
Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?
Oferowane w sklepie produkty sprzedajemy wyłącznie w drodze wysyłkowej. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.