Dostawa

Najczęściej zadawane pytania odnośnie dostawy w sklepie kokietki.pl

Jaki jest koszt wysyłki ?

Szczególowe informację na temat kosztów wysyłki znajdują się na podstronie:
https://kokietki.pl/koszty-wysylek

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Cenimy sobie zadowolenie naszych Klientów i zamówienia, których wpłaty zaksięgujemy do godziny 13:00 bądź są zamówieniami płatnymi u Kuriera złożonymi do godziny 13:00 - WYSYŁAMY W DNIU ZAKUPU- dotyczy dni roboczych od poniedziałku do piątku.

Szczegółówe informacje: https://kokietki.pl/koszty-wysylek

Jakimi przewoźnikami wysyłamy towar?

W Polsce przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD , do paczkomatów InPost oraz za pośrednictwem Poczty-Polskiej do punktu odbioru np: punkty Żabka, Freshmarket, stacje Orlen, automaty pocztowe bądź kurierem Poczty-Polskiej bezpośrednio na adres Klienta.
Przesyłki zagraniczne wysyłamy za pośrednictwem DHL, DPD, Colissimo, CzechLogistic w zależności od kraju dostawy
- szczegółowe informacje są tutaj:
https://kokietki.pl/koszty-wysylek

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, znajdziesz w niej link do strony firmy kurierskiej wraz z numerem paczki, dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

Czy mogę odebrać zamówienie w paczkomacie?

Tak, podczas składania zamówienia w punkcie 2 wystarczy wybrać odpowiedni paczkomat z pośród dostępnych na liście.

Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?

Oferowane w sklepie produkty sprzedajemy wyłącznie w drodze wysyłkowej. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.