PROGRAM LOJALNOŚCIOWY SKLEPU KOKIETKI.PL

Tabela rabatów kumulacyjnych (progi liczone z 365 dni)


  1. Warunkiem skorzystania z programu lojalnościowego jest zarejestrowane konto Klienta w sklepie na stronie https://kokietki.pl.
  2. Program lojalnościowy w obecnej formie zaczyna działać w sklepie Kokietki.pl od dnia 06.10.2019r. na czas nieokreślony.
  3. System sklepu Kokietki.pl dokonuje przeliczenia wartości zamówienia 30 (słownie: trzydziestu) dni po odebraniu przesyłki i wówczas przyporządkowuje Klienta do odpowiedniego Progu Rabatowego.
  4. Sklep liczy wartość wszystkich zamówień produktów (bez kosztów wysyłki) z ostatniego roku (ostatnie 365 dni- słownie: trzysta sześćdziesiąt pięć dni)
  5. Przyznany Rabat Progowy zostaje automatycznie anulowany, jeżeli dany Klient, któremu został on przyznany nie dokona żadnego zamówienia w sklepie przez okres 365 dni.
  6. Produkty objęte ceną promocyjną również zaliczają się do obrotu Klienta w Programie Lojalnościowym z uwzględnieniem punktu 7.
  7. W momencie zakupu produktów promocyjnych rabat uzyskany z Progu Rabatowego Klienta nie jest dodawany do rabatu, który obowiązuje w Sklepie Kokietki.pl na wybrany produkt, jeżeli na ten wybrany produkt obowiązuje już inna promocja, ponieważ rabaty nie łączą się i nie sumują się.
  8. Rabat Progowy otrzymany przez Klienta Programie Lojalnościowym sklepu Kokietki.pl można wykorzystać w sposób określony w niniejszym Regulaminie i nie podlega on wymianie na żaden środek płatniczy.
  9. Uzyskany Rabat Progowy nie może zostać wykorzystany do obniżenia kosztów dostawy w sklepie Kokietki.pl
  10. Rabat Progowy otrzymany przez Klienta w Programie Lojalnościowym nie może zostać przekazany osobie trzeciej i innemu Klientowi sklepu Kokietki.pl.
  11. Aby sprawdzić, w jakim progu rabatowym znajduję się Klient, wystarczy po zalogowaniu do Konta w sklepie Kokietki.pl, wybrać w menu konta zakładkę moje rabaty kumulacyjne. Sklep Kokietki.pl przedstawi tabele z dostępnymi progami rabatowymi, oraz poinformuje, w którym progu znajduje się Klient i ile brakuje do kolejnego progu. Bezpośredni link po zalogowaniu kliknij tutaj
  12. Po uzyskaniu Progu Rabatowego przez Klienta, sklep Kokietki.pl automatycznie przelicza ceny (brutto) produktów, aby można było je kupić w obniżonej cenie. Widnieje przy danym produkcie stosowna informacja odnośnie zmiany (cena przed rabatem i cena po rabacie) , w trakcie składania zamówienia oraz podczas przeglądania oferty sklepu Kokietki.pl dla zalogowanego Klienta sklepu.
  13. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, system przeliczy rzeczywistą wartość produktów, które zostały u Klienta i taką wartość dopisze do obrotu na jego koncie. W przypadku zwrotu całości zamówienia pełna wartość zamówienia zostanie anulowana z obrotu Klienta w Programie Lojalnościowym.
  14. Reklamacje dotyczące Programu Lojalnościowego mogą być zgłaszane do Sklepu Kokietki.pl w czasie trwania Programu Lojalnościowego oraz 30 (słownie: trzydzieści) dni po jego zakończeniu. Upływ terminu wskazanego w zdaniu poprzedzającym nie oznacza wygaśnięcia roszczeń oraz nie narusza prawa do dochodzenia, jakichkolwiek roszczeń w drodze postępowania sądowego lub pozasądowego. Reklamacja może zostać złożona na adres e-mail: info@kokietki.pl lub korespondencyjnie Kokietki Maciej Rogulski ul. Jana Kasprowicza 12d 92-781 Łódź. Podmiotem odpowiedzialnym za rozpatrzenie reklamacji jest Sklep Kokietki.pl . Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od momentu jej zgłoszenia, a informacja o rozpatrzonej reklamacji zostanie przekazana do Klienta według wyboru, jakim kanałem komunikacji chciał Klient otrzymać odpowiedź: mailem lub poczta tradycyjną.
  15. Sklep Kokietki.pl zastrzega sobie prawo do zakończenia prowadzenia Programu Lojalnościowego i poinformuje Klienta o planowanym zakończeniu Programu z wyprzedzeniem nie krótszym niż 30 (słownie: trzydzieści) dni drogą mailową.
  16. Sklep Kokietki.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego bez podania przyczyny i poinformuje Klienta o planowanej zmianie z wyprzedzeniem nie krótszym niż 30 (słownie: trzydzieści) dni drogą mailową.
  17. Wszelkie spory lub roszczenia w związku z Programem Lojalnościowym sklepu Kokietki.pl rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy według przepisów ogólnych. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz uczestnictwa i prowadzenia w Programie jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  18. W przypadku pytań, czy wątpliwości związanych z Programem Lojalnościowym sklepu Kokietki.pl prosimy o kontakt z obsługą sklepu mailem: info@kokietki.pl, korespondencyjnie Kokietki Maciej Rogulski ul. Jana Kasprowicza 12d 92-781 Łódź

PROMOCJA NA PRODUKTY ADRIAN


  1. Promocja obejmuje wszystkie produkty firmy Adrian 
  2. Kwota udzielonego rabatu to 10 % 
  3. Czas trwania promocji do wyczerpania zapasów 
  4. Promocja nie łączy się z innymi rabatami dostępnymi w sklepie

PROMOCJA DLA KLUBOWICZÓW BORDEAUX 


  1. Promocja obejmuje wszystkie nieprzecenione produkty
  2. Aby skorzystać z promocji musisz posiadać kod , który otrzymasz będąc w klubie
  3. Promocja jest ważna 7 dni przed organizowaną imprezą oraz 7 dni po imprezie ZAPISOWEJ klubu
  4. Każdy uczestnik może skorzystać wielokrotnie z promocji w trakcie jej trwania
  5. Promocja nie łączy się z innymi rabatami dostępnymi w sklepie

Aby skorzystać z posiadanego kodu rabatowego w momencie finalizacji zamówienia wpisujemy kod do okienka KUPON i wciskamy DODAJ KUPON . Sklep w podsumowaniu zamówienia przeliczy wartość koszyka. Aby mieć pewność że kod zadziałał sprawdź przed finalizacją zamówienia podsumowanie koszyka.